Strona Główna  »  Wydarzenia 2012/2013   »   Wycieczka integracyjna klas pierwszych – 17.09.2012

Wycieczka integracyjna klas pierwszych – 17.09.2012

W poniedziałek 17 września klasy 1a i 1b były mogły się pointegrować podczas wycieczki po Rudawach Janowickich. Wyruszyliśmy o godzinie 7:45 z parkingu koło szkoły. Na miejsce dotarliśmy po dwóch godzinach jazdy autokarem. Pogoda była piękna, więc z werwą ruszyliśmy w stronę schroniska, w którym zostawiliśmy prowiant: chleb, kiełbaski oraz herbatę. Potem wybraliśmy się w góry. Na początku weszliśmy na skałę, z której widać było cel naszej wędrówki: Krzyżną Górę oraz Sokolik. Wydawało się, że te szczyty są bliziutko, więc z zapałem ruszyliśmy w drogę. Zdobyliśmy Krzyżną Górę, której nazwa pochodzi od dużego krzyża znajdującego się na samym szczycie. Widoczność była bardzo dobra i mogliśmy podziwiać cały masyw Śnieżki( oraz ekstremalne wyczyny alpinistyczne pana Dominika :). Następnie ruszyliśmy leśnym szlakiem aż do podnóża Sokolika. Po zdobyciu kolejnej góry znowu mogliśmy podziwiać przepiękne widoki. Gdy dotarliśmy do schroniska, ognisko było już rozpalone. Wszystkim dopisywał apetyt po długim spacerze. Piekliśmy kiełbaski, odpoczywaliśmy i rozmawialiśmy o wycieczce (i na różne inne tematy, w końcu to był wyjazd integracyjny 🙂 Potem trzeba było wracać do Wrocławia. Pogoda i humory nam dopisały. Mogliśmy pobyć ze sobą i swoimi nauczycielami na łonie natury, a nie tylko w szkolnej ławce. Trochę lepiej się poznaliśmy. Zabawa była przednia. Myślę, że wszyscy z niecierpliwością czekają na kolejny wspólny wyjazd.